Перейти до основного вмісту

Секція 1. Використання інформаційних технологій в освіті та науці.

  

__________________________________________________________________________________

ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УНІВЕРСИТЕТУ

Аширова А.В., Заспа Г.О., Капітан О.В., Кожем’якін О.С.

ПРОБЛЕМИ ОНЛАЙН ПЕРЕКЛАДУ  ЛАТИНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ

Балалаєва О.Ю.

ВПРОВАДЖЕННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Бережна А.В.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ CANVA  В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Білорус А., Гендзьора О., Гринюк Т., Йожикова А.

GOOGLE MEET & ZOOM. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Бодненко Д.М., Артеменко І.І., Любич В.В., Пінчук М.В.

МОЖЛИВОСТІ TELEGRAM ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ  В ОСВІТНЬО-НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Бодненко Д., Войтюк А., Мозоль Ю., Куценко Е.

ЕЛЕКТРОННИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР  ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Верчинський П.Р.

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ  У ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19

Гараздовська Ю. І.

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА У СВІТІ

Гладченко О. В., Заворотня А. В.

ОГЛЯД СУЧАСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ

Гладченко О.В., Приходько К.К.

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ

Гладченко О.В., Шараєнко О.А.

ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ  ГРАФІКІВ ФУНКЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ  ГРАФІЧНИХ КАЛЬКУЛЯТОРІВ

Горбатюкова Ю.В., Локазюк О.В.

ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯПРОГРАМУВАННЯ

Дзяловська С.Л.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE CALENDAR  В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Задорожна П. В., Підвірна А. О., Чопенко В. С., Шарко С. Й., Бодненко Д.

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВЕБРЕСУРСІВ  У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ  ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ

Зінченко Ю.М.

ЗНАЧЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

Колесник В.М., Гладченко О.В.

АНАЛІЗ ПЕРЕВАГ ТА НЕДОЛІКІВ MIND MAPS  В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Корнілова Я. О., Муслієнко А. О., Іванченко Ю. О., Ворончук І. Л.

МАСШТАБНА ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НЕОБХІДНИЙ ВЕКТОРРОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Крулевський А.В.

МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ  ПО ВИХІДНОМУ СИГНАЛУ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ

Кузьмінська Ю. М. ,  Бройде Ю.І.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ СОЦІАЛЬНОЇРОБОТИ

Лебедик Л. В.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОШИРЕННЯ ЗНАНЬ У ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Лещук Г.В.

Лосєва Н.М., Білан І.В.

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВРОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Максаков В.О., Немировська О. В.

ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ПЕРСПЕКТИВИ,  ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРЕВАГИ

Михальчук Ю. О.

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Наход С. А.

ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ-АСИСТЕНТІВ  ІЗ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Неліпа Д.А.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДОСЛІДЖЕННЯХ СУЧАСНОЇ ДИЗАЙН-ОСВІТИ

Ніжегородцев В.О.

ДИЗАЙНЕРСЬКА ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ ЗАДАЧАХ ЦИФРОВОГО ДИЗАЙНУ

Ніжегородцев В.О.

Олійник І.В.

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  В ОСВІТІ ТА НАУЦІ

Панасюк Ю.Ю

ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Пеленьо Ю.С.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ «GOOGLE MEET»  В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Пидорина Ю.П., Кириченко М.І, Шевчук М.А.

ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ MYTESTX  ДЛЯ CТВОРЕННЯ ТЕСТІВ

Поляков А.В.

ІТ СКЛАДОВА В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Ратинський В.В.

ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ СФЕРИЧНОЇ  3D-ПАНОРАМИ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ FACEBOOK

Ратушняк Т.В., Павленко М.Д.

ВИКОРИСТАННЯ SMARTCAT В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕКЛАДАЧА

Сибій В.І, Крапівіна Л.О, Піскора О.В.

ВІРТУАЛЬНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІУЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Сипчук Є.Ю.

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ  ЯК ЗАСІБ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Сімон А. А.

ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ  З РОЗГАЛУЖЕННЯМ

Скок М.Є., Карпенко Н.В.

Смірнова В.А.

Стрельніков В.Ю.

РОЗРОБКА ІГРОВИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ

Тівоненко Є.Ю.

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ

Тютюнник А.В.

КЛАСИФІКАЦІЯ ІМЕРСИВНИХ ВІРТУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ

Цимбалюк Т.М., Федасюк Д.В.

Шелепенко О. І.

Коментарі